ترنم رضوی

مکانی برای دلنوشته هایم

ترنم رضوی

مکانی برای دلنوشته هایم

از دل نوشته هایم ساده نَگذر؛ به یاد داشته باش؛ این «دل نوشته» ها را؛ یک «دل»، نوشته

نویسندگان

یه سخن کوتاه

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ

ترنم نوشت: مدت هاست خلوت با خدا و خلوت با خود رو بر هر چیزی ترجیح میدم

یه اتفاق یا بهتره این طور بگم یه فرصت از سمت خدا باعث شد تا یکم به خودم برگردم

مدت ها بود انقد از خودمو و خدام دور شده بودم که یادم رفته بود کی هسم و دنبال چی هسم

این روزها بیشتر از هرچی دلم میخواد از خدام بیشتر بدونم و حداقل قطره ای از اون دریا باشم

شاید جالب باشه برا شما هم از وقتی دنبالش رفتم بیشتر نشانه هاشو میبینم و انگار چشم هام بازتر شده

این جمله رو امروز خوندم و خیلی به دلم نشست و گفتم به اشتراک بزارم

کلمه عیب است برای ما از حرام است سنگین تره ،ما تو جامعه ای هستیم که از خلق بیشتر از خالق می ترسیم

..........

برام دعاکنید

لطفااااااااااا

خیلی زیاد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۲
ترنم رضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی