ترنم رضوی

مکانی برای دلنوشته هایم

ترنم رضوی

مکانی برای دلنوشته هایم

از دل نوشته هایم ساده نَگذر؛ به یاد داشته باش؛ این «دل نوشته» ها را؛ یک «دل»، نوشته

نویسندگان

دلم فقط تو را میخواهد

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ

تو خودت خواسته ای دار و ندارم باشی

کاش لطفی کنی و آخر کارم باشی

مرد سلمانی تو باشم و یارم باشی

لحظه ی مرگ بیایی و کنارم باشی

قول دادی به همه پس به خدا می آیی

هر که یک بار بیاید تو سه جا می آیی

سلام الله علیک یا علی بن موسی الرضا ...




...........................
ترنم نوشت: اقا خیلی دلم گرفته هست و بهانه حرمت را دارد،هواست هست؟
دلم زل زدن به گنبد طلایت را میخواهد
دلم امین الله تو صحن انقلاب میخواهد
اقاااا این روزها دلم تنها تو را میخواهد
این روزهااااا بغضم را میخورم تا اشکم جاری نشود،اقاااااا دلم یک دل سیر گریه در حرمت میخواهد
کلی حرف نگفته دارم با تو بزنم
نگاهم کن اقاااااااااااااااااااااااااااا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۴
ترنم رضوی

نظرات  (۱)

یا ضامن اهو
وبلاگ زیبایی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی